Що треба зробити щоб повернути товар?

Упакувати товар в повній комплектації

Прикласти заяву на повернення та копію документів

Вислати посилку Новою поштою

Оповістити нас, передзвонивши за нашими телефонами
Адреса повернення: м. Київ, відділення Нової Пошти №141, ФОП Орловський В. Ю. +380673960706
Умови повернення товару
Покупець має право відмовитися від Товару в будь-який час до його передачі, а після передачі Товару – в порядку і на умовах, визначених чинним законодавством України.
- Повернення Товару належної якості проводиться протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, не враховуючи дня купівлі, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також документ, який підтверджує оплату Товару Покупцем. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
- Покупець не має права відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. не стандартні, за бажанням Покупця, розміри, характеристики тощо). Підтвердженням того, що Товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів Товару та інших характеристик, що вказані на сайті Інтернет-магазину.
- Повернення Покупцеві сплаченої ним вартості Товару належної якості здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених п.5.1 Договору, а також чинним законодавством України.
- Вартість Товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.
- Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
- У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.
- У разі виявлення Покупцем протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені чинним законодавством України, має право пред'явити Продавцеві вимогу про безоплатне усунення недоліків такого Товару. При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.
- Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.
Як повернути кошти за сплачений товар
Заповнити бланк-заяву на повернення товару. Завантажити бланк можна тут.
- Якщо оплата зроблена платіжною банківською карткою або банківською карткою на сайті інтернет-магазину, повернення грошових коштів буде здійснено на банківську картку з якою була здійснена оплата, протягом 7 банківських днів з дня отримання заяви на повернення грошових коштів.
- Товар який був оплачений при отриманні післяплатою - повернення коштів можливе протягом 7 банківських днів з дня отримання заяви на повернення коштів.
- Термін повернення коштів за товар придбаного онлайн, може збільшитися, але не повинен перевищувати 20 робочих днів з дня отримання заяви на повернення грошових коштів.